povratak

HT ERONET u doba korone

"HT ERONET u vrijeme korone", naziv je posebnoga priloga Večernjeg lista koji je izašao danas u tiskanom izdanju ove dnevne novine. Prilog su priredili Odjel za korporativne i Odjel za marketinške komunikacije HT ERONET-a.

Prilog donosi intervju s predsjednikom Uprave Vilimom Primorcem - "Pred nama je vrijeme izazova, no optimisti smo".

Izvanredno stanje zateklo je sve, tako i telekomunikacijski sektor, ne samo kod nas, već i u cijelome svijetu, pa se brzo morala napraviti prilagodba u skladu s novim pravilima.

Po riječima predsjednika Uprave HT ERONET-a Vilima Primorca, jasno je, kaže, što se poslovanja u ovom razdoblju tiče, kako rezultat, uslijed krize, neće biti kakav se očekivao.

Došlo je do pada prihoda, no mjere koje se poduzimaju ili se planiraju poduzeti imaju za cilj stabilizirati poslovanje. Jasno je, kaže Primorac, da je cijeli gospodarski sektor u problemima, no uloga koju HT ERONET ima u bh. društvu kao partner i pružatelj brojnih usluga, s naglaskom na digitalizaciju čiji je jedan od važnih nositelja, ostavljaju razlog za optimizam.

Prema njegovim riječima, posljedice pandemije i u telekomunikacijskom sektoru (kao, uostalom, u gotovo svim područjima) neće biti tako lako ublažiti te je neophodna sinergija svih: i politike, i vlasničkih struktura, javnog i gospodarskog sektora, regulatora, naravno – i korisnika, zaposlenika, društva u cjelini, kako bi se zajednički nadišli svi problem koje je pandemija prouzročila.

U HT ERONET-u je, praktično, preko noći, došlo do potpune promjene načina poslovanja: komunikacija seli online, uvodi se rad od kuće, interni procesi se digitaliziraju, većina prodajnih mjesta se zatvara ili im se mijenja/skraćuje radno vrijeme. Na jednoj strani bio je izazov poslovanja u novim okolnostima (od kuće), a istodobno je trebalo osigurati kapacitet mreže, ali i visoku razinu kvalitete i dostupnosti usluga. Mnoge planirane aktivnosti i kampanje su zaustavljene, trebalo se u potpunosti okrenuti novonastaloj situaciji.

Prilog donosi i priče o funkcioniranju naših prodajnih mjesta i korisničke podrške za vrijeme izvanrednog stanja, pregled aktivnosti i pogodnosti koje smo osigurali za privatne i psolovne korisnike, priče o društveno odgovornim projektima HT ERONET-a, s naglaskom na e-Školu.

Rukovoditeljica Korporativnih komunikacija Misijana Brkić-Milinković osvrnula se na komunikaciju tijekom pandemije, a predstavili smo i novi !hej korisnički portal.

U svemu detaljnije, u PDF izdanju ispod...

 

 


DOKUMENTI