Jubilarni PR, Media & Sports Days 2025: Deset godina dijaloga kroz komunikaciju, medije i sport
U Mostaru je završena jubilarna X. međunarodna konferencija PR, Media & Sports Days 2025, koja je okupila stručnjake, akademsku zajednicu, medijske djelatnike i studente iz Bosne i Hercegovine i regije.
Središnja je tema ovogodišnjeg izdanja bila - interkulturalna komunikacija i razumijevanje kroz različitost, a kroz niz panela, predavanja i radionica sudionici su promišljali o ulozi komunikacije, medija i sporta u modernom društvu.
Tijekom pet dana konferencije održani su brojni sadržaji; od studentske sekcije i panela o globalnom pozicioniranju Sveučilišta u Mostaru, do stručnih izlaganja o odnosima s javnošću, medijima i sportu, među kojima se posebno istaknuo sportski panel “Sport kao univerzalni jezik” na kojem su sudjelovali Igor Štimac, Amel Tuka, Davor Radić, Izet Rađo te Said Fazlagić.
Posebnu pozornost privuklo je i predstavljanje novih stručnih knjiga, pod zajedničkim nazivom “Od teorije do prakse: Nove knjige o odnosima s javnošću, medijima i menadžmentu”. Predstavljene su knjige Mire Radalja i Ante Mikića - “Upravljanje komunikacijom i odnosi s javnošću u neprofitnom sektoru”, Damira Vasilja - “Menadžment, odnosi s javnošću i poslovna uspješnost” te Suzane Obrovac Lipar - “Odnosi s javnošću, brend i imidž sveučilišta”.
HT Eronet, dugogodišnji partner konferencije, i ove je godine dao značajnu podršku ovom događaju, potvrđujući svoju predanost razvoju komunikacije, obrazovanja i suradnje između poslovnog i akademskog sektora.







