Asistent za upravljanje dolaznim pozivima uz kojeg ste uvijek dostupni svojim klijentima i ne propuštate važne poslovne prilike.
Usluga Cloud Telefonski asistent namijenjena je poslovnim korisnicima koji žele bolje organizirati svoje poslovanje i svojim klijentima pružiti najbolje korisničko iskustvo. Putem usluge Cloud Telefonski asistent korisnik upravlja dolaznim pozivima na jednom ili više telefonskih brojeva uključenim u uslugu.
Korisnik kreira izbornik govornih poruka (IVR - Interactive Voice Response) putem kojeg svojim klijentima u radno vrijeme, ali i izvan njega, može ponuditi opće podatke o poduzeću/instituciji, promotivne poruke o uslugama ili proizvodima, informacije o radnom vremenu i slično ili proslijediti poziv na drugi broj ili govornu poštu.
Prednosti
- dostupnost i izvan radnog vremena
- nema propuštenih poziva i poslovnih prilika
- mogućnost informiranja klijenata bez čekanja na javljanje
- povećanje zadovoljstva klijenta dostupnošću informacija i osoblja korisnika ovisno o potrebama ili pozivnom broju klijenta
- jednostavno upravljanje uslugom putem web-a i mobilne aplikacije
Funkcionalnosti usluge
- personalizirani govorni izbornik (IVR)
- snimanje i emitiranje govornih poruka
- kreiranje različitih scenarija upravljanja pozivima
- vremensko preusmjeravanje poziva
- preusmjeravanja poziva na određeni broj ili govornu poštu
- primanje i preslušavanje poruka klijenata
- preusmjeravanje poziva ovisno o pozivnom broju pozivatelja
- upravljanje uslugom putem web portala i mobilne aplikacije
Osnovni paket uključuje:
- pružanje usluge na jednom telefonskom broju
- administratorski portal za upravljanje uslugom
- mobilnu aplikaciju
- do 10 dodatnih korisnika usluge
Cjenik
Priključna pristojba | Cijena (KM) |
Aktivacija usluge Cloud Telefonski asistent | 11,70 |
Mjesečna naknada | Cijena (KM) |
Osnovni paket usluge Cloud Telefonski asistent | 14,04 |
Aktivacija usluge Cloud Telefonski asistent, ugovor na 24 mjeseca | 11,70 |
Pružanje usluge na dodatnom telefonskom broju, po telefonskom broju | 3,51 |