4G

4G je četvrta generacija mobilne mreže koja omogućuje najbrži mobilni Internet na vašim mobitelima, tabletima ili računalima.

Na 4G mreži možete bez čekanja na učitavanje uživo gledati HD televizijski program (HOME.TV TO GO), igrati online igrice bez problema ili ostvariti videopozive u savršenoj HD kvaliteti.

Što je potrebno za korištenje 4G mreže?

Za korištenje 4G mreže potreban je mobilni uređaj koji podržava 4G mrežu (frekvencijski pojas 800MHz i 1800MHz), odgovarajuća SIM kartica i pokrivenost 4G mrežom područja na kojem se trenutno nalazite.

Koja je brzina prijenosa podataka na 4G mreži?

Maksimalna teoretska brzina koju je moguće ostvariti na 4G mreži u idealnim uvjetima iznosi 256/256 Mbit/s. Realna brzina ovisi o razini 4G signala, modelu uređaja te trenutnoj opterećenosti mreže. 

Je li potrebno mijenjati SIM karticu kako bi se mogla koristiti 4G mreža?

Kako bi mogli koristiti 4G mrežu potrebno je da napravite zamjenu postojeće SIM kartice s novom USIM karticom koja podržava 4G mrežu. Zamjenu kartice moguće je napraviti na bilo kojem HT ERONET prodajnom mjestu prema važećem cjeniku.
Ako nemate potrebu za korištenjem prednosti koje pruža 4G mreža i dalje možete nesmetano koristiti svoju postojeću SIM karticu.

Kako postaviti 4G mrežu na svom uređaju? 

Kako biste omogućili korištenje 4G mreže na svom Android uređaju potrebno je da odaberete Postavke i zatim Mobilne mreže. Unutar izbornika za Mobilne mreže pronađite Način rada mreže i označite LTE/WCDMA/GSM (4G/3G/2G). Nakon odabira načina rada mreže, ako se nalazite na području pokrivenosti 4G mrežom, pored znaka za signal na vrhu ekrana prikazat će se i oznaka za 4G mrežu.
Na iOS uređajima potrebno je odabrati Postavke, zatim Mobilne podatke unutar kojih je potrebno omogućiti 4G.

Na kojim područjima je dostupna 4G mreža? 

Na samom početku komercijalnog puštanja 4G mreže, ista će biti dostupna u većim gradovima. Budući da se radi na proširenju dostupnosti mreže, za više informacija možete kontaktirati korisničku podršku.

Što ako imam aktivnu uslugu zabrane mobilnog interneta u roamingu?

Ako imate aktivnu uslugu zabrane mobilnog interneta u roamingu te istovremeno kao preferirani način rada mreže odabranu opciju Samo 4G/4G only, tada prilikom boravka u inozemstvu nećete moći koristiti podatkovnu uslugu u roamingu jer se 4G usluge temelje upravo na podatkovnoj usluzi (mobilni Internet) za koji je u ovom slučaju postavljena zabrana dok se nalazite u roamingu. Osim nemogućnosti korištenja podatkovne usluge u roamingu vrlo su vjerojatne i poteškoće s registracijom na mrežu inozemnog mobilnog operatera.
Potrebno je obratiti pozornost na odabrani preferirani način rada mreže te umjesto Samo 4G/4G only omogućiti automatski odabir 4G/3G/2G.