Vaši online alati
Web portal NetPhone usluge za korisnika telefona.
Web sučelje za pristup e-mailu. Preusmjeravanje pošte i promjenu lozinke za e-mail možete napraviti preko webmaila.
Podrška korisnicima

Office 365

Saznajte više o Office 365
Što je Office 365? Po čemu se razlikuje od sustava Microsoft Office?

"Office 365" odnosi se na pakete koji u sebi sadrže pristup Desktop Office Professional programima (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) te drugim servisima za produktivnost koji su dostupni putem interneta (servisi u oblaku tj. Online servisi), kao što su web-konferencije putem Skypea for Business i e-pošta hostirana u sustavu Exchange Online za poslovne korisnike te dodatan prostor za pohranu na internetu putem servisa OneDrive for Business.

Brojne tarife za Office 365 obuhvaćaju i najnoviju verziju aplikacija sustava Office za računala, koju korisnici mogu instalirati na do 5 računala i uređaja. Cjelovite instalirane aplikacije obuhvaćaju Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher i Access (Publisher i Access dostupni su samo za PC-jeve). Možete ih instalirati na više uređaja, što obuhvaća PC-jeve, Macove, tablete i mobitele sa sustavom Android te iPad i iPhone. Kada imate aktivnu pretplatu na Office 365 koja obuhvaća verziju sustava Office za računala, uvijek imate potpuno ažurne verzije aplikacija.

Je li Office 365 moguće koristiti uz postojeću verziju sustava Office?

Office 365 osmišljen je tako da funkcionira s najnovijom verzijom sustava Office, sa sustavima Office 2016 i Office 2011 za Mac. Starije verzije sustava Office, npr. Office 2010 i Office 2007, mogu funkcionirati sa sustavom Office 365 uz smanjene funkcije. Dodatno se informirajte o tome koje su verzije sustava Office podržane. Ako imate neko starije izdanje sustava Office, potrebno je nadograditi ga na noviju verziju da biste mogli koristiti Online servise Office-a 365. Možete se i pretplatiti na neku od brojnih tarifa za Office 365 koje obuhvaćaju najnoviju verziju sustava Office. Osim najnovije verzije sustava Office, pretplata obuhvaća i automatska ažuriranja, pa će vaš Office uvijek biti ažuran.

Je li za korištenje Office-a 365 potreban pristup internetu?

Za aktivaciju i instalaciju bilo kojeg paketa Office-a 365, kao i za upravljanje korisničkim računom potreban je pristup internetu. Veza s internetom potrebna je i za pristup Online servisima za produktivnost sustava Office-a 365 u oblaku (Exchange Online, SharePoint Online,Sype for Business,  OneDrive for Business). Većina paketa za Office 365 iz HT Eronet ponude obuhvaćaju i verzije programa Desktop Office Professional za radnu površinu (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), a to su, primjerice Office 365 Business Premium, te Office 365 Enterprise E3. Jedna je od prednosti verzije aplikacija sustava Desktop Office Professional za radnu površinu to što možete raditi bez pristupa internetu, sigurni da će se sve automatski sinkronizirat kad se sljedeći put povežete s internetom, pa ne morate razmišljati o tome jesu li dokumenti ažurni na svim vašim uređajima. I verzija sustava Desktop Office Professional za radnu površinu automatski se održava ažurnom te se nadograđuje kad se povežete s internetom, pa uvijek imate pristup najnovijim alatima za rad.

Što je oblak?

"Oblak" je popularan termin za računalne usluge utemeljene na webu koje se hostiraju izvan vaše tvrtke ili ustanove. Kada koristite usluge utemeljene na oblaku, vaša IT infrastruktura smještena je izvan vaše tvrtke ili ustanove te je održava (hostira) netko drugi. To se razlikuje od situacije kada su usluge smještene na poslužitelju u vašoj kući ili tvrtki (lokalno) koji sami održavate. U slučaju sustava Office 365, primjerice, spremišta podataka, računalna obrada i softver nalaze se i njima se daljinski upravlja na poslužiteljima u Microsoftovu vlasništvu. Mnoge usluge koje svakodnevno koristite nalaze se u oblaku: od e-pošte utemeljene na webu do mobilnog bankarstva i servisa za pohranu fotografija na internetu. Budući da se ta infrastruktura nalazi na internetu, odnosno "u oblaku", možete joj pristupiti doslovno odasvud, i to s računala, tablet-računala, pametnog telefona ili nekog drugog uređaja povezanog s internetom.

Što je potrebno instalirati prilikom registracije za Office 365?

Da biste mogli koristiti Office 365, ne morate ništa instalirati.

Da biste jednostavno povezali najnoviju verziju sustava Office za radnu površinu, Office 2016, Office 2010 ili Office 2007 sa sustavom Office 365, Microsoft korisnicima sustava Office 365 besplatno nudi softver "Postavljanje sustava Office za radnu površinu" koji je potrebno instalirati.

Postavljanje sustava Office za radnu površinu nudi brojne pogodnosti, uključujući sljedeće:

  • automatsko otkrivanje potrebnih ažuriranja
  • instaliranje ažuriranja i komponenti nakon odobrenja ili pozadinski iz naredbenog retka
  • automatsko konfiguriranje programa Outlook i Microsoft Skype za tvrtke za Microsoft Office 365
  • automatsku deinstalaciju softvera s klijentskog računala nakon izvršavanja

Program za postavljanje sustava Office za radnu površinu možete pronaći u centru za administratore sustava Office 365 te ga iz njega instalirati.

Ako imate tarifu koja obuhvaća pretplatu na Office, i to ćete moći instalirati izravno iz centra za administraciju sustava Office 365.

Koliko korisnika podržava Office 365?

Office 365 iznimno je skalabilan te podržava tvrtke koje imaju od jednog do nekoliko desetaka tisuća korisnika:

  • Tarife Office 365 Business najbolje će odgovarati tvrtkama koje imaju do 300 zaposlenih
  • Tarife Office 365 Enterprise prilagođene su tvrtkama i državnim ustanovama koje imaju od jednog do više od 50 000 korisnika
Što ako sam već vlasnik naziva domene?

Naziv svoje domene možete dodati u Office 365 te tako stvoriti adrese e-pošte utemeljene na domeni i javno web-mjesto. Potražite svog registara domena ili davatelja usluge hostiranja DNS-a. Usporedite upravljanje domenama u pretplatama na Office 365.

Koje je oblike plaćanja moguće koristiti?

Za korištenje usluge Office 365 Korisnik se obvezuje plaćati mjesečnu naknadu, prema računu kojeg će HT Mostar ispostavljati Korisniku prema važećem Cjeniku HT-a Mostar.

Je li moguće prebaciti se na drugu tarifu za Office 365?

Da. Ako je potrebna nadogradnja, račun možete prenijeti na neku drugu tarifu. Tarifu Office 365 Business, primjerice, možete nadograditi na tarifu Office 365 Enterprise.

Tarifu najčešće možete nadograditi pomoću čarobnjaka za promjenu tarife u centru za administratore. Tarife koje ne zadovoljavaju uvjete čarobnjaka za promjenu tarifa mogu se nadograditi ručno.

NAPOMENA: prilikom nadogradnje računa naziv domene prenosi se na novi račun neovisno o tome jeste li na taj račun za Office 365 prenijeli vlastiti naziv domene ili ste postavili naziv domene pomoću sustava Office 365.

Je li moguće u bilo kojem trenutku otkazati pretplatu?

Pretplatu za Office 365 paket je moguće otkazati u svakom trenutku.

Što se događa s podacima u slučaju otkazivanja pretplate?

Vaši su podaci samo vaši. Ako otkažete pretplatu na Office 365, možete preuzeti podatke, primjerice e-poštu i dokumente s timskih web-mjesta, te ih spremiti na neko drugo mjesto. Svakako spremite podatke prije otkazivanja pretplate. Kad otkažete pretplatu, podaci povezani s vašim računom za Office 365 bit će 90 dana dostupni vašim administratorima putem računa s ograničenom funkcionalnošću.

Imam Windows Vista ili Windows XP. Postoje li kakva ograničenja?

Office 365 Business Premium podržava većinu web-funkcija za Windows Vista i Windows XP. No ne podržava preuzimanje i korištenje najnovije verzije Desktop Office Professional programa, a verziju Office 2010 ne možete zamijeniti najnovijom verzijom. Postojeći softver iz sustava Office 2010 i Office 2007 možete povezati sa servisom Office 365, ali ako imate Windows Vista ili Windows XP, ne možete instalirati Office 365 Business Premium i ne možete zamijeniti Office 365 Business Premium preuzimanjem sustava Office 2010.

Kome se obratiti za dodatnu pomoć prilikom postavljanja sustava Office 365?

Zatražite podršku:

Želite li saznati prve korake postavljanja Office 365 računa?

Office 365 - prvi koraci i postavljanje računa