Vaši online alati
Web portal NetPhone usluge za korisnika telefona.
Web sučelje za pristup e-mailu. Preusmjeravanje pošte i promjenu lozinke za e-mail možete napraviti preko webmaila.
Podrška korisnicima

Webshop

Saznajte više o našem webshop-u
Koje proizvode mogu kupiti putem Webshop-a?
Kupac na moj.hteronet.ba web stranicama može naručiti sljedeće proizvode i/ili usluge:
  • !hej box paket (mobilni telefon + SIM kartica s brojem)
  • Produljenje ugovorne obveze mobilne usluga uz kupnju uređaja
 
Mogu li produljiti svoj ugovor preko Webshop-a?

Svi korisnici Free, Eronet, Plus i Super tarifa mogu produljiti svoj ugovor uz kupnju uređaja.

Trebam li se registrirati kako bih kupio uređaj preko Webshop-a?

Da. Potrebno je da se registrirate na moj.hteronet.ba. 

Kako se mogu registrirati na moj.hteronet.ba?

Jednostavno putem linka „Registrirajte se“ na moj.hteronet.ba.

Kako pristupam Webshop-u?

Kroz vaš moj.hteronet.ba odabirom „Webshop“ u glavnom izborniku.

Kako mogu vidjeti kompletnu ponudu mobilnih uređaja u Webshop-u?
Sve dostupne uređaje možete pogledati nakon odabira „Mobilne usluge„ za produljenje ugovorne obveze ili „!hej“ za kupovinu uređaja kroz !hej box paket.
 
Na koji način mogu napraviti narudžbu?
Narudžbu započinjete odabirom načina na koji ćete kupiti uređaj (uz produljenje ugovora ili u !hej box paketu) i samog uređaja.
Ukoliko odaberete produljenje ugovora dalje u procesu narudžbe imate mogućnost promjene postojećeg tarifnog modela. Narudžbu završavate odabirom načina plaćanja i popunjavanjem odgovarajućih podataka.
Ukoliko odaberete kupovinu u !hej box paketu proces završavate odabirom načina plaćanja i popunjavanjem odgovarajućih podataka.
Koji su podaci potrebni za narudžbu?

Potrebno je unijeti: Ime i prezime, adresu za dostavu, mjesto, poštanski broj, e-mail adresu, kontakt broj telefona.

Na koji način mogu platiti naručeni uređaj?
Ukoliko produljujete ugovora, u procesu narudžbe možete odabrati jedan od tri načina plaćanja:
  1. Preko računa usluge – naručeni uređaj će biti fakturiran na sljedećem računu usluge
  2. Karticom (VISA, Visa Electron, MasterCard, Maestro)
    Kreditnim karticama UniCredit Bank (VISA, MasterCard) za iznose jednake ili veće od 100,00 KM možete plaćati na rate od 1 do 24 mjeseca
  3. Pouzećem – naručeni proizvod plaćate u gotovini dostavljaču ugovorene dostavne tvrtke
Ukoliko naručujete !hej box paket uređaj plaćate karticom.

 

Mogu li u procesu narudžbe koristiti Opciju uređaj?
Da. U procesu narudžbe imate mogućnost odabrati Opciju uređaj.
Više informacija o Opciji uređaj
Da li je uređaj u košarici rezerviran?

Uređaj koji je stavljen u košaricu nije rezerviran. Uređaj je rezerviran tek nakon potvrde plaćanja.

Jesu li moji podaci sigurni?
Vaši osobni i financijski podaci zaštićeni su sigurnosnim protokolom s 256-bitnom zaštitom (SSL).
Prijenos podataka prilikom autorizacije kreditne kartice obavlja se uz kriptiranje podataka čime je u potpunosti onemogućen neovlašten pristup podacima.
Ukoliko posumnjate u bespravno korištenje podataka, odmah nam javite na 0800 88 888 ili e-mailom na webshop@hteronet.ba.
Kome se mogu javiti za pomoć oko narudžbe?

U svakom trenutku možete nas kontaktirati na besplatan broj 0800 88 888 ili poslati mail na adresu webshop@hteronet.ba.

U kojem roku mi stiže uređaj?

Kod produljenja ugovora ili kupnje !hej box paketa, uređaj se isporučuje u roku najviše 7 (sedam) radnih dana od trenutka narudžbe, ovisno o trenutnoj količini narudžbi i geografskoj udaljenosti.

Plaća li se dostava i koji su dokumenti potrebni za preuzimanje?

Kod produljenja ugovora dostava uređaja je besplatna, dok se u slučaju kupovine !hej box paketa dostava plaća. Kod preuzimanja dostavljač će vam tražiti osobnu iskaznicu, kao potvrdu identiteta.

Kojim putem će mi se dostaviti uređaj?

Uređaj ćemo vam dostaviti dostavnom službom.

Što ako nisam kod kuće kada dođe uređaj?

Prije isporuke dostavna služba će vas kontaktirati kako bi se dogovorili oko detalja isporuke.

Kako mogu vratiti uređaj ako nisam zadovoljan kupovinom?
Uređaj možete vratiti tako da ga zapakirate kako ste ga dobili (sa svim dodacima koje je sadržavao paket – punjač, baterija i sl., uključujući i urednu dokumentaciju i ambalažu) i o svom trošku pošaljete na adresu:
HT ERONET
Park Hrvatskih Velikana 2
88340 Grude
Za „Povrat Web narudžbe“
 
Kod slanja uređaja na adresu skladišta potrebno je u pisanoj obavijesti obavezno navesti podatke s računa/narudžbe (redni broj, datum, iznos, proizvod), lične podatke (ime i prezime, kontakt telefonski broj i e-mail adresu), te naziv banke i broj tekućeg računa na koji želite povrat sredstava.
Rok za povrat je 15 dana od primitka, odnosno dana zaključenja ugovora.
Novac će vam biti vraćen ukoliko su ispoštovane sve obveze definirane u Uvjetima korištenja usluge HT ERONET Webshop.
 
Dostavljen mi je neispravan uređaj. Kako ga mogu vratiti?

Ako ste dobili oštećen ili neispravan uređaj, HT ERONET osigurava povrat istog o svom trošku. Pošaljite vaše podatke s opisom kvara/oštećenja na webshop@hteronet.ba