Vaši online alati
Web portal NetPhone usluge za korisnika telefona.
Web sučelje za pristup e-mailu. Preusmjeravanje pošte i promjenu lozinke za e-mail možete napraviti preko webmaila.
Podrška korisnicima

Mobilni internet i MMS

Trebate odgovore na Vaša pitanja o mobilnom internetu ili MMS usluzi? Rješenje pronađite ovdje ili nas pozovite na 0800 88 888.
Kako aktivirati mobilni Internet?

Svi korisnici uslugu mogu aktivirati potpisivanjem Zahtjeva za dodatne usluge na prodajnom mjestu.

U ponudi su različite opcije mobilnog interneta za postpaid korisnike. MI opcija omogućava korištenje prijenosa podataka putem Vašeg mobilnog uređaja za minimalnu mjesečnu naknadu. 

Više informacija potražite ovdje.

 

Kako aktivirati MMS?

Korisnici uslugu mogu aktivirati na prodajnom mjestu potpisivanjem Zahtjeva za dodatne usluge.

Za uspješno slanje MMS poruke potrebno je spremiti odgovarajuće postavke koje se mogu dobiti pozivom na korisničku podršku.  Nakon spremljenih postavki potrebno je isključiti uređaj i uključiti te poslati prvi MMS.

Kako dobiti postavke za uslugu interneta i MMS-a?

Ukoliko je uređaj kupljen u ERONET ponudi ispravne postavke su već unesene u uređaj.

Postavke se mogu zatražiti i pozivom na korisničku podršku ili slanjem poruke sadržaja DA na 0633805.

Ukoliko za Vaš uređaj nema odgovarajućih postavki potrebno je postavke podesiti ručno. Upute za ručno podešavanje možete preuzeti ovdje ili potražiti odgovor na našoj stranici u dijelu Pitanja i odgovori, Mobilni Internet i MMS.

Problem sa slanjem MMS poruka

Potrebno je aktivirati uslugu ukoliko već nije aktivirana, zatim provjeriti jesu li u uređaju spremljene odgovarajuće postavke te isključiti mobilni uređaj i ponovo ga uključiti.

Također, potrebno je provjeriti količinu podataka koja se šalje MMS porukom. Maksimalna količina je 500 KB. Ukoliko i dalje nije moguće poslati MMS potrebno je kontaktirati korisničku podršku.

Problem s primanjem MMS poruka

Da biste primili MMS potrebno je da imate aktiviranu uslugu, odnosno da ste sa svog broja već poslali barem jedan MMS.

Provjerite postavke u Vašem uređaju i isključite uređaj pa ga ponovno uključite.

Mogu li koristiti mobilni internet u inozemstvu?

Mobilni internet možete koristiti i dok ste u inozemstvu, međutim ne uz iste uvjete kao u HT Eronet mreži. Podatkovne usluge u inozemstvu naplaćuju se prema važećem roaming cjeniku. Također, u inozemstvu se ne može koristiti promet uračunat u određeni paket mobilnog interneta.

Ukoliko želite, možete zatražiti uslugu zabrane mobilnog interneta u inozemstvu podnošenjem zahtjeva na prodajnom mjestu.

Također, spajanje na mobilni internet dok se nalazite u inozemstvu možete ograničiti preko postavki Vašeg mobilnog uređaja.

Na uređajima s Android operativnim sustavom prijenos podataka u inozemstvu možete isključiti na sljedeći način:
1. Uđite u glavni izbornik pa pronađite i odaberite Postavke (Settings)
2. U podizborniku Postavke odaberite Bežične veze i mreže (Wireless & networks)
3. U podizborniku Bežično i mreža pronađite i odaberite Mobilne mreže (Mobile networks)
4. U podizborniku Mobilne mreže potražite opciju Podatkovni roaming (Data roaming) te ju isključite.
 
Na uređajima s Windows Phone operativnim sustavom prijenos podataka u inozemstvu možete isključiti na sljedeći način:
1. U glavnom izborniku pronađite i odaberite opciju Settings
2. U podizborniku Settings pronađite i odaberite opciju Cellular
3. U podizborniku Cellular pronađite opciju Data roaming options ispod koje je potrebno odabrati opciju don't roam.
 

 

Kako upravljati spajanjem na Internet?
Ovisno o vrsti mobilnog uređaja koji koristite upravljati spajanjem na internet možete sami preko postavki uređaja.
 
Ukoliko želite usključiti ili isključiti spajanje na Internet za uređaj s Android operativnim sustavom, možete isto učiniti kroz izbornik uređaja:
 
1. Uđite u glavni izbornik pa pronađite i odaberite Postavke (Settings)
2. U podizborniku Postavke odaberite Bežične veze i mreže (Wireless & networks)
3. U podizborniku Bežično i mreža pronađite i odaberite Mobilne mreže (Mobile networks)
4. U podizborniku Mobilne mreže potražite opciju Mobilni podaci (Cellular data) te ju isključite ili uključite.
Sam naziv opcije može se razlikovati od uređaja do uređaja: Mobilni podaci, MMS i podaci, Promet mobilnih podataka (Cellular data, Data enabled, Data traffic, MMS & data), i td.
 
 
Na uređajima s operativnim sustavom Windows Phone možete po želji ograničiti spajanje na Internet kroz izbornik uređaja:
1. Na početnom izborniku pronađite Settings.
2. U podizborniku Settings pronađite i dodirnite opciju Cellular
3. U podizborniku Cellular pronađite opciju Cellular Data i podesite opciju na Off ili On, ovisno želite li isključiti ili uključiti spajanje na Internet.
 
Napomena: Ukoliko odaberete isključenje opcije nakon toga uređaj se više neće moći spajati na Internet dok ponovno ne uključite tu opciju.
Kako ručno unijeti postavke na uređaju s Android operativnim sustavom?
1. Uđite u glavni izbornik pa pronađite i dodirnite Postavke (Settings)
2. U podizborniku Postavke dodirnite Bežične veze i mreže (Wireless & networks)
3. U podizborniku Bežično i mreža pronađite i dodirnite Mobilne mreže (Mobile networks)
4. U podizborniku Mobilne mreže dodirnite Nazivi pristupnih točaka (Access point names)
5. U podizborniku Nazivi pristupnih točaka vidljive su sve pristupne točke koje su trenutno kreirane na uređaju. Ukoliko već postoji pristupna točka za MI opciju koju imate aktiviranu, potrebno je dodirnuti kružić desno od te pristupne točke da pozeleni.
6. Ukoliko odgovarajuća pristupna točka ne postoji potrebno ju je kreirati. Pritisnite tipku za postavke pa u donjem ili gornjem dijelu ekrana dodirnite opciju Novi naziv pristupne točke ili Dodaj pristupnu točku (New APN).
7. Otvorit će se novi podizbornik za unos konfiguracijskih parametara. Potrebno je unijeti postavke u sljedeća polja: Naziv (Name) i Naziv pristupne točke (APN) - podatke za unos vidjeti na dnu teksta. Ostala polja ostavite kako je zadano. 
8. Nakon toga je potrebno ponovno pritisnuti tipku za postavke te odabrati opciju Spremi(Save).
 
Nakon što ste spremili kreirane postavke, uređaj se vraća na popis postojećih pristupnih točki, gdje će se pojaviti i novokreirane postavke. Potrebno je aktivirati odgovarajuću pristupnu točku tako da dodirntete kružić desno od te pristupne točke kako bi pozelenio.
 
Napomena:
Izgled izbornika i naziv pojedinih opcija može varirati ovisno o modelu uređaja koji  koristite.
 
Odgovarajuće pristupne točke (APN) prema nazivu opcije:
MI 200, MI 500; MI S, SM, M, L, XL i korisnici SUPER i Poslovni Mix tarifa: web.eronet.ba
MI 512MB: data6.eronet.ba
MI 1GB: data1.eronet.ba
MI 4GB: data4.eronet.ba
MI 10GB: data3.eronet.ba
START: gprs.eronet.ba
 
 
 
 
Kako ručno unijeti postavke na uređaju s Windows Phone operativnim sustavom?
Na uređajima s operativnim sustavom Windows Phone 7.5 možete ručno unijeti postavke potrebne za spajanje na Internet. 
1. Na početnom izborniku pronađite Settings.
2. U podizborniku Settings pronađite i dodirnite opciju Cellular
3. U podizborniku Cellular pronađite i dodirnite opciju add apn
4. U podizborniku APN settings potrebno je u polje APN unijeti malim slovima odgovarajuću pristupnu točku (pogledati popis odgovarajućih pristupnih točakama, APN, na dnu teksta). 
5. Ostala polja ostavite prazna. Nakon što ste unijeli odgovarajući APN, potvrdite unos dodirom na kvačicu u donjem dijelu ekrana. Nakon toga možete se spojiti na internet.
 
Na uređajima s operativnim sustavom Windows Phone 8 mobilni uređaj automatski preuzima postavke s mreže. Ukoliko želite ručno podesiti postavke pratite sljedeće upute:
1. Odaberite Postavke.
2. Odaberite Mobilna mreža.
3. Podatkovna veza prebacite na Uključeno.
4. Odaberite Uredi apn za Internet.
5. Unesite odgovarajući APN za Vašu opciju mobilnog interneta i spremite tako što dodirnete znak diskete.
 
Odgovarajuće pristupne točke (APN) prema nazivu opcije:
MI 200, MI 500; MI S, SM, M, L, XL i korisnici SUPER i Poslovni Mix tarifa: web.eronet.ba
MI 512MB: data6.eronet.ba
MI 1GB: data1.eronet.ba
MI 4GB: data4.eronet.ba
MI 10GB: data3.eronet.ba
START: gprs.eronet.ba