Vaši online alati
Web portal NetPhone usluge za korisnika telefona.
Web sučelje za pristup e-mailu. Preusmjeravanje pošte i promjenu lozinke za e-mail možete napraviti preko webmaila.
Podrška korisnicima

Internet

Imate nedoumice pri korištenju interneta ili Vam trebaju podaci za podešavanje elektroničke pošte? Odgovor pronađite ovdje ili pozovite našu podršku na 0800 88 888.

E-mail

Kako mogu pristupiti svojim e-mail porukama kada se nalazim u inozemstvu?

Korisnicima HT Mostar je osim usluge Webmail koja omogućava pristupanje e-mail porukama putem interneta na raspolaganju i korištenje poslužitelja izlazne pošte s autentikacijom. U tom slučaju potrebno je definirati smtp.tel.net.ba kao poslužitelj izlazne pošte, te u postavkama označiti kako poslužitelj izlazne pošte zahtjeva provjeru autentičnosti , te upisati port 587 i izabrati TLS vrstu šifrirane veze. Korisnicima je također omogućeno korištenje poslužitelja izlazne pošte s autentikacijom i u mreži HT Mostar

 

Koji su nazivi HT mail servera?

Poslužitelj ulazne pošte

Incoming mail server (POP3): pop3.tel.net.ba

Poslužitelj izlazne pošte

Outgoing mail server (SMTP): mail.tel.net.ba

Ukoliko su izgubljeni podaci za e-mail, kako se mogu dobiti?

Podatke za Vaš e-mail račun možete preuzeti na HT ERONET prodajnom mjestu uz predočenje osobne iskaznice ili drugog važećeg identifikacijskog dokumenta.

ADSL

Što je ADSL pristup?
ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line) je širokopojasna komunikacijska tehnologija za pristup internetu velikom brzinom korištenjem postojeće telefonske linije. ADSL omogućava na istoj liniji prijenos govora i podataka.
 
ADSL je "nesimetričan" u smislu da je brzina preuzimanja sadržaja s mreže prema korisniku (download) veća u odnosu na brzinu slanja sadržaja od korisnika prema mreži (upload). Ovaj koncept osmišljen je upravo iz razloga što je potreba korisnika za preuzimanjem sadržaja sa interneta neusporedivo veća od potrebe za slanjem sadržaja.
Što nudi ADSL usluga?
  • istodobni prijenos podataka i govora kroz jednu telefonsku liniju, dok ste na internetu, Vaša telefonska linija je slobodna za pozive
  • stalni pristup internetu (nije potrebno čekati uspostavljanje veze, ne morate birati modemske ulaze, nema signala zauzeća, dovoljan je jedan klik mišem na znak internet preglednika
  • brzo "listanje" internet stranica
  • preuzimanje (download) većih sadržaja sa interneta kao što su glazba i video
  • igrice on-line s više igrača na većim brzinama
  • sudjelovanje u videokonferencijama
Što znači korištenje ADSL FLAT usluge na fer osnovi (klauzula „fair use“)?

Što je fer osnova?

Pravilo korištenja ADSL usluge na fer osnovi (klauzula „fair use“) odnosi se na korisnike ADSL FLAT i DUET FLAT paketa i osigurava brzinu i pouzdanost ADSL usluge u svakom trenutku.
 

Na koga se odnosi?

MMali broj korisnika intenzivno (cjelodnevno) i nekontrolirano prenose velike količine podataka (korištenje programa za dijeljenje datoteka ili neprestani download). Kako neodgovorno (ne fer) ponašanje vrlo malog broja korisnika ne bi ugrozilo kvalitetu usluge ostalim ADSL korisnicima, primjenjuje se pravilo korištenja ADSL usluge na fer osnovi.
 

Kada se primjenjuje?

Pravilo korištenja ADSL usluge se primjenjuje na tjednoj osnovi nakon 50% iskorištenog maksimalnog tjednog download prometa koji omogućava pojedini ADSL FLAT ili DUET FLAT paket. U slučaju prekoračenja, za protokole koji predstavljaju problem za mrežu download i upload brzine se značajno smanjuju do kraja tjedna, dok za ostale protokole (http, smtp i mnoge dr.) one ostaju nepromijenjene. Već početkom sljedećeg tjedna brzine se vraćaju na vrijednosti koje odgovaraju odabranom paketu.

 

Kako se naplaćuje korištenje usluge?
Naplata ADSL usluge se vrši po korisničkom računu, bez obzira s koje se lokacije na kojoj je instalirana ADSL usluga korisnik spaja.
Naplata ADSL usluge se računa prema prometu (prenesenoj količini podataka u MB), a ne prema vremenu provedenom na internetu. Promet uključuje preuzimanje (download) i slanje (upload) podataka.
 
Za ADSL pakete koji imaju ograničeni promet uključen u pretplatu, uz mjesečnu pretplatu dodatno se naplaćuje i ostvareni promet koji nije uključen u ADSL paket.
 
Za ADSL pakete s neograničenim prometom (FLAT paketi) naplaćuje se samo pretplata. Ostvareni promet korisnik može u svakom trenutku provjeriti u Korisničkoj zoni na Pregledu prometa za ADSL korisnike.
Gdje je moguće vidjeti ostvareni promet?

Promet ostvaren putem ADSL usluge možete provjeriti na korisničkom portalu.

 

Gdje mogu naći upute za konfiguriranje ADSL modema?

Upute za konfiguriranje ADSL modema naći ćete na stranici Upute i postavke.

 

Ukoliko je lozinka za spajanje ADSL-om zaboravljena, kako se može dobiti?

Duplikat obavijesti za ADSL korisnika u kojem se nalaze podaci za spajanje možete preuzeti na HT ERONET prodajnom mjestu uz predočenje osobne iskaznice ili drugog važećeg identifikacijskog dokumenta.

Vaša lozinka za pristup će biti vraćena na početnu, pa za prvo spajanje koristite lozinku iz duplikata obavijesti za ADSL korisnika.

Preporučuje se promjena početne lozinke.

Koja je razlika između ADSL i dial-up pristupa internetu?

Kod Dial-up pristupa naplaćuje se vrijeme provedeno na internetu. Kada ste spojeni na internet telefonska linija je zauzeta za razgovore.

Najveća brzina koju možete ostvariti je 56 kbit/s (ISDN: 64 kbit/s ili 128 kbit/s). Potrebna uspostava veze.

Kod ADSL paketa naplaćuje se ostvareni promet, dok kod ADSL FLAT paketa plaća se samo pretplata a ostvareni promet je neograničen, a ne vrijeme provedeno na internetu kao kod dial-up pristupa. Telefonska linija je slobodna za razgovore.

Velike brzine prijenosa podataka (npr. 8192 kbit/s je brzina skidanja podataka s interneta za ADSL MAXI paket).

Nije potrebna uspostava veze – uvijek spojen.

Mogu li promijeniti ADSL paket?

Ako je korisnik zaključio ugovor na neodređeno vrijeme može promijeniti ADSL paket po želji.

Zaključivanjem ugovora na 12 ili 24 mjeseca korisnik nije uvijek u mogućnosti promijeniti paket. Korisnik može promijeniti paket, ako prelazi na paket s višom pretplatom i/ili dužim ugovorenim periodom.

Korisnik ne može promijeniti paket u slučaju da želi preći na paket s nižom pretplatom i/ili kraćim ugovorenim periodom. U slučaju prekida ugovora na određeno vrijeme korisnik je dužan platiti penale prema uvjetima ugovora.

Kada se aktivira promjena ADSL paketa?

Zahtjev za promjenom se može podnijeti bilo kada u mjesecu, a promjena paketa postaje aktivna od prvog dana sljedećeg mjeseca.

Prvi račun za ADSL uslugu mi je došao veći od očekivanog, zašto?

Pretplata za ADSL uslugu se plaća unaprijed. Prvi račun za novog ADSL korisnika sadrži:

  • priključnu pristojbu,
  • pretplatu za prvi mjesec koja se obračunava od datuma uključenja usluge do kraja mjeseca
  • pretplatu za sljedeći mjesec unaprijed
  • najam modema (ako je korisnik uzeo u najam modem).
Postoji li mogućnost privremenog isključenja ADSL usluge na zahtjev korisnika?

Da, zahtjev se podnosi u HT ERONET prodajnom mjestu.

Usluga privremenog isključenja se može iskoristiti jednom godišnje na period do maksimalno 3 mjeseca i naplaćuje se prema važećem cjeniku.

Mogu li predati zahtjev za ADSL uslugom iako nisam vlasnik telefonskog priključka?

Da, uz suglasnost korisnika telefonskog priključka (telefonskog pretplatnika).

Kako mogu zaštiti računalo od neželjenog napada s interneta?
Rizik napada s interneta isti je za sve veze prema internetu, bilo da ste spojeni preko dial-up modema, bilo putem ADSL-a. ADSL usluga omogućava stalno prisustvo na internetu, pa se time povećava i vjerojatnost napada s interneta. Kako bi se zaštitili od neželjenih napada i učinili svoj boravak i rad na internetu sigurnijim, koristite neki od firewall sustava za zaštitu osobnih računala i antivirusni program. 
 
Uključivanje usluge Internet zaštita najjednostavniji je način kontrole i zaštita od virusa, spywarea, phishinga i pop-up oglasa tijekom pregledavanja sadržaja na internetu
Što podrazumijeva usluga Internet zaštite?

Internet zaštita je način kontrole pristupa internetskim sadržajima za sve uređaje u mreži spojene na internet ADSL/VDSL vezom. Aktiviranjem usluge možete sami postavite granice korištenja online sadržaja i razinu zaštite kućanstva i privatnosti. Više o usluzi pod Internet zaštita.

Ova usluga nije zamjena za antivirusni softver koji se instalira na osobno računalo. 

Kako postati korisnik Internet zaštite?
Internet zaštitu možete aktivirati podnošenjem zahtjeva za dodatnu uslugu na ovlaštenom HT Eronet prodajnom mjestu ili preko prodajnog predstavnika. Internet zaštita će se aktivirati u roku od 24 sata nakon podnošenja zahtjeva.
Aktiviranjem Internet zaštite automatski je postavljena zabrana pristupa određenim kategorijama internetskog sadržaja.
Nakon aktivacije usluge, postavkama možete samostalno upravljati preko korisničkog portala na adresi: zastita.hteronet.ba. Za pristup je dovoljno da upišete svoje ADSL/VDSL korisničke podatke (korisničko ime i lozinku).

 

Kako promijeniti početnu lozinku za Internet zaštitu?
Lozinku za pristup portalu zastita.hteronet.ba možete promijeniti u postavkama na portalu. Korisničko ime za pristup administratorskom portalu Internet zaštite ne može se mijenjati.
Promjena lozinke na portalu Internet zaštite ne utječe na lozinku za ADSL/VDSL uslugu.
Što učiniti ako je lozinka za pristup portalu Internet zaštite zaboravljena?
Ukoliko niste mijenjali početnu lozinku, kopiju iste možete dobiti na ovlaštenom HT Eronet prodajnom mjestu uz predočenje identifikacijskog dokumenta.
Ukoliko ste mijenjali početnu lozinku, nazovite korisničku podršku na besplatan info broj 0800 88888.

Dial-up

Koje su numeracije telefonskih ulaza za dial-up?

Ovisno o usluzi, korisnicima su na raspolaganju sljedeće numeracije:

081 891 000 – mali plus korisnik, srednji plus korisnik i paket „Školarac“

081 892 000 – mali korisnik i srednji korisnik

081 899 000 – gost (NN korisnik)

081 891 000 – veliki korisnik (backup i VPDN)

Koji su podaci potrebni za spajanje NN korisnika (gost)?

Podaci potrebni za spajanje NN korisnika su:

Korisničko ime (username): gost

Lozinka (password): hpt

Pozivni broj usluge je 081 899 000.

Zašto se ne mogu spojiti na internet?

Najčešći problemi i način njihovog otklanjanja su:

  • telefonski kabel nije uključen u modem - uključite ga
  • birate pogrešan broj modemskih ulaza - birajte broj koji odgovara usluzi koju koristite
  • pogrešno upisano korisničko ime i/ili lozinka za spajanje - pri konfiguraciji veze prema internetu i/ili povezivanju trebate upisati vaše korisničko ime i lozinku vodeći računa o velikim i malim slovima (ukoliko ste promijenili početnu lozinku dobivenu u obavijesti za ADSL korisnika, koristite novu lozinku)
  • imate uključenu opciju „Wait for dial tone before dialing“ - isključuje tu opciju u konfiguraciji modema
  • modemski ulazi su zauzeti - pokušajte se ponovo spojiti
  • drugi razlozi - po potrebi napravite novu vezu prema internetu i ponovite instalaciju modema