Vaši online alati
Web portal NetPhone usluge za korisnika telefona.
Web sučelje za pristup e-mailu. Preusmjeravanje pošte i promjenu lozinke za e-mail možete napraviti preko webmaila.
Podrška korisnicima

HOME.TV

Najčešća pitanja o usluzi i odgovore na njih potražite ovdje. Za sva ostala pitanja i nedoumice nazovite besplatni broj 0800 88 888.

Općenito o usluzi

Što je HOME.TV?

HOME.TV je usluga koja omogućava prijem televizijskog programa putem Internet protokola, uz usluge snimanja sadržaja i iznajmljivanja filmova po želji.

Korisnici HOME.TV usluge pored televizijskih na raspolaganju imaji radio programe, kao i pristup najpopularnijim web servisima kao što su Facebook, Youtube i Flickr-

Što je potrebno za uključenje HOME.TV?

Zahtjev za uvođenje HOME.TV usluge mogu podnijeti svi novi ili postojeći privatni korisnici jednog od ADSL tarifnih paketa iz važeće ponude ADSL usluge sa značajkom download brzine do 4Mb/s ili korisnici jednog od važećih telefonskih paketa. Zahtjev se podnosi na HT Eronet prodajnom mjestu ili putem telefonske prodaje.

Nakon podnošenja zahtjeva za priključenje HOME.TV usluge i provjere tehničke mogućnosti realizacije usluge, instalaciju terminalne opreme će obaviti djelatnik J.P. HT Mostar na traženoj lokaciji priključka.

Kako se naplaćuje HOME.TV usluga?

Pretplata za HOME.TV uslugu se plaća unaprijed.

Prvi račun za novog HOME.TV korisnika sadrži:

  • priključnu pristojbu i instalaciju usluge,
  • pretplatu za prvi mjesec koja se obračunava od datuma uključenja usluge do kraja mjeseca
  • pretplatu za sljedeći mjesec unaprijed
  • najam terminalne opreme

Mjesečne obveze korisnika podrazumijevaju cijenu najma HOME.TV terminalne opreme (Set Top Box) i cijenu mjesečne pretplate za HOME.TV uslugu prema važećem cjeniku, te dodatne usluge ukoliko je korisnik podnio zahtjev za njihovo priključenje (plus lista kanala, snimalica).

Cijena najma terminalne opreme i cijena dodatne plus liste kanala ovisi o duljini ugovorne obveze.

Filmovi iz videoteke dostupni su na zahtjev korisnika, te se cijena korištenja ove usluge iskazuje u narednom računu.

Što sadrži Osnovni programski paket?

Osnovni programski paket sadrži paket s pedesetak tv kanala uz mogućnost korištenja tjednog programskog vodiča, koji je dostupan za većinu tv kanala s dodatnim informacijama o pojedinim emisijama.

Kako se može provjeriti pregled programa (sadržaja)?

Pregled programa odnosno sadržaja dostupan je putem usluge Programskog vodiča.

Programski vodič omogućuje pregled emisija koje se trenutno prikazuju, te pregled programa po datumima.

Odabirom naslova emisije ili filma možete dobiti uvid u dodatne informacije kao što su trajanje i kratki sažetak.

Podatci o programima ovise o pružatelju, te su podložni promjenama bez prethodne najave.

Pregled programa dostupan je i na našim stranicama.

Postoji li mogućnost praćenja teleteksta?

Teletekst je moguć kod svih tv kanala koji isti podržavaju.

Postoji li mogućnost zabrane nekih sadržaja?

Da. Roditeljska zaštita (parental lock) odnosno mogućnost zaključavanja sadržaja postoji u sklopu HOME.TV usluge i onemogućuje gledanje programa neprimjerenih djeci.

Korisniku se sklapanjem ugovora za HOME.TV uslugu dodjeljuje osobni identifikacijski broj (PIN) pomoću kojeg može koristiti ovu funkcionalnost. Dodijeljeni PIN korisnik može sam promijeniti.

Što je osobni identifikacijski broj (PIN)?

Za potrebe korištenja HOME.TV usluge korisnik dobiva jedan osobni identifikacijski broj (PIN). Korisniku se dodjeljuje početni identifikacijski broj koji može sam naknakdno promijeniti.

identifikacijski broh omogućava korisniku izvršenje sljedećih radnji:

  • postavljanje glavnih postavki
  • postavljanje funkcionalnosti roditeljskog nadzora sadržaja
  • ulazak u HOME.TV korisničke stranice
  • kupnju različitih dodatnih usluga i funkcionalnosti u sklopu HOME.TV usluge
Što je korisnički profil i koje su mogućnosti?

HOME.TV usluga nudi mogućnost stvaranja različitih korisničkih profila. Više korisničkih profila omogućuje postavljanje drukčijih postavki za svakog pojedinog člana kućanstva.

Postavke koje se mogu mijenjati su: roditeljska zaštita, jezik, boja pozadine, redoslijed i nazivi kanala, popis omiljenih kanala i sl.

 

Može li se HOME.TV pratiti na više uređaja?

Da. Zahtjev za dodatnim STB uređajem možete podnijeti na najbližem HT ERONET prodajnom mjestu.

Snimalica i videoteka

Što je Snimalica?

Snimalica je dodatna usluga HOME.TV-a koja omogućava snimanje sadržaja koji ne stignete pogledati u vrijeme emitiranja.

Snimalicom se može aktivirati snimanje odabrane emisije ili koristiti usluga kontinuiranog snimaja koja nudi mogućnost gledanja već emitiranih emisija na pojedinim TV kanalima, kao i pauziranje TV programa kojim se omogućava privremeno zaustavljanje programa do 30 minuta, te nastavak gledanja programa.

Pauziranje je moguće na svim kanalima dostupnim za snimanje.

Kako pokrenuti i koristiti Snimalicu?

Odabirom opcije snimanja željenog sadržaja u Programskom vodiču pokreće se snimanje sadržaja koji korisnik može pogledati neograničen broj puta u određenom razdoblju od trenutka snimanja.

Snimljeni sadržaj ne može se arhivirati, snimiti ili na bilo koji drugi način pohraniti na korisničkoj opremi u originalnom digitalnom obliku.

Koliko se može snimati i zadržati snimljeni sadržaj?

Količina sadržaja koju korisnik može snimiti izražena je u satima. Korisnik ima na raspolaganju 10 sati snimljenog sadržaja mjesečno, a razdoblje čuvanja pojedinog sadržaja je 10 dana od trenutka snimanja sadržaja.

Korisnik može neograničen broj puta brisati snimljeni sadržaj kako bi mogao snimiti novi. Nakon isteka određenog razdoblja od trenutka snimanja pojedinog sadržaja, isti se automatski briše.

 

Što je Videoteka?

Videoteka je dodatna usluga koja korisniku omogućava iznajmljivanje filma iz dostupnog kataloga filmova preko TV sučelja.

Iznajmljeni film je na raspolaganju 24 sata i tijekom tog razdoblja može se pogledati neograničeni broj puta.

Kako se naplaćuje iznajmljivanje filmova iz Videoteke?

U katalogu filmova uz svaki pojedinačni sadržaj navedena je cijena najma filma. Usluga najma filma će se naplatiti kroz naredni mjesečni račun za telekomunikacijske usluge.

Je li moguće zabraniti neke sadržaje iz Videoteke?

Videoteka ima dodatnu funkcionalnost roditeljskog zaključavanja sadržaja (parental lock) koja onemogućuje gledanje sadržaja neprimjerenog djeci.

Gdje se može provjeriti sadržaj Videoteke?

Sadržaj Videoteke možete provjeriti kroz izbornik u katalogu filmova ili na našim stranicama.

Otklanjanje poteškoća

Što učiniti ako se HOME.TV uređaj ne može uključiti?

 

• Provjerite jesu li ispunjeni svi preduvjeti za korištenje usluge HOME.TV (aktivna HT ERONET ADSL usluga, uključen ADSL modem),

• Provjerite jeste li ispravno spojili HOME.TV prijamnik,

• Provjerite je li HOME.TV prijamnik ispravno priključen na naponsku mrežu,

• Provjerite je li ethernet kabel ispravno priključen.

Ako imate bilo kakvih problema pri aktivaciji usluge HOME.TV , molimo vas da zapamtite na kojoj točki zastaje aktivacija usluge te da ovu informaciju svakako napomenete kada prijavljujete problem korisničkoj podršci.

Zamrzavanje slike

 

Ukoliko dolazi do zamrzavanja slike provjerite jesu li svi kabeli ispravno spojeni te provjerite ispravnost HT ERONET ADSL usluge i ADSL modem odnosno pozovite korisničku podršku na 0800 88888.

Nema zvuka

 

Ukoliko imate sliku, a nemate zvuk potrebno je provjeriti sljedeće:

• jesu li kabeli do kraja i ispravno uključeni,

• provjeriti postavke glasnoće na HOME.TV prijamniku i na televizoru,

• provjeriti da nije upaljena opcija MUTE na HOME.TV prijamniku ili televizoru 

Nema slike

 

Ukoliko imate zvuk, ali nemate sliku potrebno je provjeriti sljedeće:

• je li HOME.TV prijamnik uključen,

• jesu li kabeli do kraja i ispravno uključeni,

• jeste li prebacili televizor na vanjski izvor slike i je li televizor uključen.

Ukoliko Vam to nije pomoglo, pozovite nas na 0800 88888.

Nema titlova

Ukoliko Vam se na nekim programima ne prikazuju titlovi možete ih podesiti ručno na daljinskom upravljaču slijedeći korake:

  • žuta tipka
  • strjelica desno
  • odabrati titlove ili sinkronizaciju
  • odabrati OK.

 

Zaboravljen PIN

Ukoliko ste mijenjali Vaš početni PIN i zaboravili ga, potrebno je da kontaktirate korisničku podršku na 0800 88888 kako bi Vam PIN bio vraćen na početni.

Podatke o Vašem početnom PIN-u možete dobiti na najbližem HT ERONET prodajnom mjestu.

Što učiniti ako HOME.TV uređaj ne reagira na daljinski upravljač?

Potrebno je provjeriti ispravnost baterija i jesu li ispravno postavljene u daljinski upravljač. Ukoliko su baterije ispravne, odnosno ako je daljinski upravljač ispravan na daljinskom upravljaču se pali lampica.

Potom provjerite potvrđuje li HOME.TV prijamnik prijem svjetlosnim signalom nakon pritiska tipke na daljinskom upravljaču.

Po potrebi, ponovno pokrenite HOME.TV prijamnik. Isključite ga iz struje i ponovno ga uključite.

Ukoliko Vam to nije pomoglo pokušajte s resetiranjem daljinskog upravljača.

 

 

Resetiranje daljinskog upravljača na tvorničke postavke

Nazovite korisničku podršku na besplatni telefon 0800 88888 gdje ćete dobiti detaljne upute kao resetirati Vaš daljinski upravljač na tvorničke postavke.

HOME.TV PLAYER

Mogu li gledati TV sadržaj offline, tj. bez spajanja na Internet?

Ne. Morate biti spojeni na Internet kako biste mogli gledati sadržaj.

Koliko kasni slika u odnosu na TV uslugu?

10-50 sekundi, ovisno o uređaju preko kojeg se obavlja pristup.

Mogu li na istom računalu gledati više TV sadržaja istodobno?

Istodobno gledanje više različitih TV sadržaja je moguće koristeći sljedeće funkcionalosti:  
Slika u slici i Mozaik 

Koliko prometa generira gledanje TV sadržaja preko računala?
Ako je uključen prijenos TV programa uživo, tada će se na Vašem računalu generirati otprilike  450 MB do 800 MB prometa u 1 sat ovisno o Vašim postavkama kvalitete slike.
 
Ukoliko uslugu pratite preko mobilnih uređaja tada će se na vašem uređaju generirati otprilike 220 MB do 450 MB prometa u 1 sat ovisno o Vašim postavkama kvalitete slike.
Koliko uređaja mogu koristiti istodobno za gledanje televizije?

Uslugu  možete koristiti na najviše dva mobilna uređaja te na osobnim računalima. U isto vrijeme moguće je  gledanje sadržaja na dva uređaja npr. preko osobnog računala i preko svoga mobilnog uređaja ili preko dva svoja mobilna uređaja.

Hoće li prijenos TV programa uživo biti automatski prekinut nakon nekog vremena korištenja?

Ne, jedino ako dođe do prekida internetske veze.

Tijekom gledanja katkad se trza slika.
  • Provjerite brzinu svoje internetske veze: 
  • provjerite je li Vaša brzina ADSL-a minimalno 1300 kbps
  • mobilni uređaj mora biti spojen na vezu minimalne propusnosti od 600kbps. 
  • Isključite sve ostale programe koji generiraju dodatni promet . 
  • Provjerite da li neki drugi programi koji također imaju pristup internetu rade u pozadini (npr. download datoteka, file sharing itd.) te ih isključite
  • Koristite mrežni kabel: ukoliko ste računalo i DSL modem spojili koristeći WLAN (bežični pristup Internetu), Vaša DSL veza možda ne radi svojom punom brzinom. U ovom slučaju, spojite računalo na DSL modem koristeći mrežni kabel.
Koji su preduvjeti za gledanje sadržaja na računalu?
Za gledanje sadržaja na svom računalu morate imati  
  • pristup Internetu 
  • neki od internetskih pretraživača: Internet Explorer 9+, Firefox 12+,  Safari 4 -  8.0.3, a za koje je potrebno instalirati Microsoft Silverlight dodatak.