Vaši online alati
Web portal NetPhone usluge za korisnika telefona.
Web sučelje za pristup e-mailu. Preusmjeravanje pošte i promjenu lozinke za e-mail možete napraviti preko webmaila.
Podrška korisnicima

!hej pitanja

Ne možeš poslati SMS, primiti poziv, ili jednostavno želiš saznati više? Pronađi odgovor ovdje, ili nas nazovi na !hej info 0800 88 888.

SMS

Problem slanja SMS poruke

Ukoliko ne možete slati SMS poruku provjerite javlja li se problem prema jednom broju ili više brojeva kojima nastojite poslati SMS.

Ako je u pitanju jedan broj, provjerite je li uređaj primatelja ispravan.

Ako se radi o neuspjelom slanju SMS poruka prema više brojeva, provjerite:

  1. Broj SMS centra mora biti ispravno unesen. Broj ERONET SMS centra je +387 63 3051.
  2. Format poruke mora biti označen kao tekst ili SMS.
  3. Provjerite šalje li se SMS preko GSM-a ili GPRS-a (treba odabrati GSM za slanje SMS-a).
  4. Ukoliko imate poruka u odlaznom spremniku morate ih pobrisati.
  5. Ukoliko vaš problem time nije riješen, pokušajte umetnuti SIM karticu u drugi mobilni uređaj te poslati SMS poruku.

Ako je slanje SMS poruke uspješno, problem je u vašem mobilnom uređaju te ga je potrebno odnijeti na servis. Ako slanje SMS poruke ne radi ni na drugom mobilnom uređaju, nazovite našu korisničku podršku.

Problem primanja SMS poruke

Ukoliko ne možete primiti SMS poruku provjerite SMS kapacitet memorije na vašem uređaju. Ukoliko imate poruke na memoriji SIM kartice potrebno ih je izbrisati.

Nakon toga resetirajte Vaš mobilni uređaj.

Također, na uređajima postoji opcija zabrane poruka sa svih ili s pojedinih brojeva Ukoliko je zabrana uključena trebate je isključiti. Ukoliko vaš problem time nije riješen, molimo vas da problem prijavite korisničkoj podršci.

Aktivacija i naplata izvješća o isporuci SMS poruke

Izvješće o isporuci SMS poruke se ne naplaćuje. Ukoliko želite aktivirati ovu opciju informacije možete pronaći u priručniku Vašeg uređaja. 

Kako slati SMS poruke iz inozemstva?

Za slanje poruka iz inozemstva bitno je da broj prema kojem se šalje SMS poruka bude u međunarodnom obliku (npr. ako se šalje poruka na broj iz Eronet mreže: +38763xxxxxx), te broj SMS centra mora biti spremljen u međunarodnom obliku u postavkama poruka na Vašem uređaju (+387633051).

Pozivi

Poteškoće s pozivanjem

Ukoliko ne možete pozivati provjerite javlja li se problem prema jednom broju ili više brojeva. Ukoliko je prema više brojeva pokušajte sljedeće:

1. Provjerite imate li oznaku mreže (ERONET, HT ERONET, BA ERONET, BH 03) na telefonu. 
Ukoliko nema oznake, moguće je da je telefon u izvanmrežnom načinu rada. Pogledajte upute mobilnog telefona kako isključiti izvanmrežni način rada.

2. U mobilni telefon, kao da nekog zovete, upišite:
Kod za poništavanje zabrana odlaznih poziva: #330*0000# i tipku -.

3. Provjerite imate li uključenu opciju fiksnog biranja na telefonu.
Uputu kako provjeriti je li uključeno fiksno biranje pogledajte u uputama mobilnog telefona. Za provjeru će vam trebati PIN2 broj SIM kartice koju koristite. Ukoliko nemate PIN2 broj nazovite Službu za korisnike.

4. Provjerite je li Vaše trenutno stanje na računu dovoljno za uspostavu željenog poziva.

Poteškoće s primanjem poziva

1. U mobilni telefon, kao da nekog zovete, upišite:

  • kod za poništavanje preusmjeravanja: ##002# i tipku -
  • kod za poništavanje zabrana poziva: #330*0000# i tipku -

 

2. Provjerite u izborniku Vašeg telefona postoji li mogućnost uključenja liste za zabranu primanja poziva s određenih brojeva. Ako je ova opcija uključena nećete moći primiti pozive s brojeva koji su na listi prije nego opciju isključite. Uputu za isključenje liste pronađite u uputama svog mobilnog telefona.

3. Ubacite SIM karticu u drugi mobilni telefon i pokušajte primiti poziv.
Ako na tom telefonu uspješno primite poziv provjerite ispravnost mobilnog telefona na kojem niste mogli primiti poziv.

SIM kartica i uređaji

Kako aktivirati !hej karticu?

Umetnite SIM karticu u Vaš mobilni uređaj. Uključite ga i unesite svoj PIN kod koji se nalazi na držaču SIM kartice ispod folije koju trebate zagrebati. Nakon toga uspostavite jedan poziv kako bi se kartica aktivirala.

Kako promijeniti PIN kod?

PIN kod se može promijeniti preko izbornika na mobilnom uređaju (sigurnosne postavke) ili unosom koda **04* stariPIN * noviPIN * novi PIN# i tipka za poziv -.

PIN je blokiran, kako ga deblokirati?

Ako se PIN unese triput zaredom pogrešno SIM kartica se automatski blokira, a moguće ju je deblokirati uz pomoć PUK-a

SIM karticu se deblokira unosom koda: ** 05 * PUK1 * noviPIN * noviPIN #

PUK blokiran, što napraviti?

PUK1 broj je osobni tajni 8-znamenkasti broj i njega nije moguće promijeniti. Ako se deset puta zaredom unese pogrešno, SIM kartica postaje neupotrebljiva.

U tom slučaju, zamjena blokirane SIM kartice može se zatražiti na bilo kojem ovlašenom prodajnom mjestu HT ERONET-a.

Kako zamijeniti SIM karticu?

Zamjena SIM kartice je moguća ukoliko je SIM kartica blokirana pogrešnim unosom PUK broja (nakon 10 pogrešnih unosa), oštećena, izgubljena ili ukradena. Zamjena kartice može se izvršiti na ovlaštenom prodajnom mjestu HT ERONET-a uz naknadu prema važećem cjeniku. Prilikom zamjene postojeće SIM kartice s novom zadržava se postojeći korisnički broj.

Mobilni uređaj traži sigurnosni kod ili je sigurnosni kod blokiran

Ukoliko uređaj traži unos koda mobitela, postoji mogućnost da se radi o standardnom kodu, koji varira od uređaja do uređaja:

Za Nokiu 12345, za Samsung 00000000, za LG 0000, za SonyEricsson 0000 ili 1234.

Ukoliko je kod promijenjen i više nije standardni kod za taj uređaj, potrebno je uređaj odnijeti na servis.

Mobilni telefon mi je zablokirao, i ne mogu odabrati nijednu opciju

Dogodi li vam se situacija da vam se blokira mobilni telefon (npr. telefon ne reagira na pritisak tipki) rješenje koje najčešće pomaže je jednostavno - isključite te ponovno uključite mobilni telefon ili izvadite bateriju, ponovo ju umetnite u uređaj te uređaj uključite. Ukoliko Vam to ne pomogne obratite se serviseru uređaja.

Kako dobiti Micro ili nano SIM karticu?

Micro i nano SIM kartice koriste nove generacije telekomunikacijskih uređaja. Kartice su identične ostalim SIM karticama osim dizajnom i oblikom (manje su od "obične" SIM kartice) i mogu se zatražiti na bilo kojem ovlaštenom prodajnom mjestu HT ERONET-a.

Što je lozinka zabrane?

Unos lozinke zabrane traži se za neke opcije (npr. zabrana poziva i sl.). Početna lozinka zabrane je 0000. Ukoliko je lozinka blokirana zbog pogrešnih unosa, ili ste je izmijenili i zaboravili pozovite korisničku podršku i lozinka će biti resetirana na početnu.

!hej bon i račun

Kako nadoplatiti račun u inozemstvu?

Ukoliko se nalazite u inozemstvu i želite nadoplatiti Vaš račun !hej bonom ili provjeriti stanje računa, nazovite !hej izbornik ili unesite USSD kod za nadoplatu računa:

*123* 14-znamenkasti kod # i tipku za poziv -.

Bez obzira iz koje zemlje pozivate, poziv broja za nadoplatu računa je besplatan. Ponesite sa sobom dovoljno !hej bonova, jer ih nećete moći kupiti dok ste izvan države. Ako slučajno ostanete bez bonova, nazovite nekoga da Vam kupi !hej bon i pročita Vam ili pošalje na SMS 14 brojeva koji su potrebni da obnovite svoj !hej račun ili da vam dopuni račun na jedan od drugih načina o kojima možete saznati ovdje.

Kako nadoplatiti !hej račun?

Za nadoplatu !!hej računa bonom dovoljno je unijeti *123* 14-znamenkasti broj  # i nakon toga pritisnuti tipku za poziv -.

Nakon upisa primit će te potvrdu o nadoplati !hej računa. Ovaj način nadoplate dostupan je i iz roaminga.

Osim ovog načina nadoplate !hej bonova mogu se koristiti još dva načina nadoplate !hej računa bonom - pozivom na izbornik 063456 ili pozivom na korisničku podršku.

!hej račun se može nadoplatiti i izravnom elektronskom nadoplatom bez utipkavanja 14-znamenkastog koda. Dovoljno je na prodajnom mjestu opremljenom POS terminalom zatražiti elektronsku dopunu (top-up) !hej računa. Ovim načinom !hej račun je moguće nadoplatiti u cjelobrojnim iznosima od 2 KM do 50 KM. Nakon uspješne nadoplate bit ćete obaviješteni SMS porukom.

Kako provjeriti stanje na računu?

Stanje na !hej računu može se provjeriti unosom koda: *101# ili pozivom na !hej izbornik 063 456.

Također, provjera stanja dostupna je i preko USSD izbornika *111#.

Koliko je vrijeme uporabe bona?

Iznos na !hej računu možete iskoristiti unutar sljedećeg vremena uporabe:

  • !hej bon od 2 do 4 KM - 7 dana
  • !hej bon od 5 do 9 KM - 25 dana
  • !hej bon od 10 do 29 KM - 90 dana
  • !hej bon od 30 do 39 KM - 120 dana
  • !hej bon od 40 do 50 KM - 150 dana
Što ako se pogrešno unese !hej bon?

Ukoliko pet puta unesete pogrešan broj s bona nazovite korisničku podršku.

Mogu li koristiti !hej karticu nakon što istekne vrijeme uporabe bona?

Nakon isteka roka uporabe bona !hej korisnik je u mogućnosti u roku sljedećih 120 dana nadoplatiti !hej račun i u tom vremenu može primati pozive, ali ne može pozivati.

Nakon isteka gore navedenog perioda !hej korisnik nije više u mogućnosti primati pozive.

Kako nadoplatiti račun drugom !hej korisniku?

Dopuniti račun drugom !hej korisniku može bilo tko pozivom na korisničku podršku. Potrebno je reći broj na koji želite nadopuniti račun i pročitati 14-znamenkasti broj s bona.

!hej račun se može nadoplatiti i izravnom elektronskom nadoplatom bez utipkavanja 14-znamenkastog koda. Dovoljno je na prodajnom mjestu opremljenom POS terminalom zatražiti elektronsku dopunu (top-up) !hej računa i reći novčani iznos i broj na koji se želi nadoplatiti. Ovim načinom !hej račun je moguće nadoplatiti u cjelobrojnim iznosima od 2 KM do 50 KM. Nakon uspješne nadoplate !hej korisnik će biti obaviješten SMS porukom.

Također, !hej korisnicima je omogućena usluga !hej 2 !hej kojom mogu dopuniti račun drugom !hej korisniku sa svog !hej računa.

!hej račun moguće je dopuniti i s računa postpaid korisnika preko USSD koda *502#. Više o aktivaciji usluge i načinu korištenja možete pronaći ovdje.

!hej Ti broj

Kako aktivirati uslugu !hej ti broja (1000 minuta)?

Ukoliko se korisnik nalazi na tarifi !hej Zovimo može aktivirati uslugu !hej ti broja odnosno 1000 minuta razgovora prema dva broja iz HT ERONET fiksne i mobilne mreže.

Usluga se aktivira pozivom !hej izbornika *111#. Nakon toga se odaberu Tarifne opcije te !hej ti broj i slijede koraci unosa odnosno aktivacije opcije.

Kako promijeniti !hej ti broj?

Promjena !hej ti broja vrši se pozivom !hej izbornika *111# unutar Tarifnih opcija pod !hej ti broj.

Svakom nadoplatom bona ostvarujete pravo na ukupno dvije besplatne promjene !hej ti broja. Ukoliko ste već iskoristili obje besplatne promjene svaka iduća promjena se naplaćuje 6 KM s PDV-om.

Bez obzira na vrijeme kada je promijenjen !hej ti broj, minute se obračunavaju 30 dana od dana kad je opcija aktivirana.

Kako provjeriti preostale minute prema !hej ti broju?

Stanje minuta može se provjeriti preko !hej izbornika *111#.

Internet i MMS

Kako aktivirati mobilni Internet na !hej kartici?

Usluga se aktivira slanjem SMS poruke sadržaja Internet na broj 0633807.

Nakon povratne poruke o uspješnom aktiviranju, potrebno je spremiti postavke odnosno unijeti APN (pristupnu točku) gprs.eronet.ba u postavke uređaja.

Kako aktivirati MMS na !hej kartici?

Usluga se aktivira slanjem SMS poruke sadržaja Internet na broj 0633807.

Nakon uspješne aktivacije potrebno je na uređaju spremiti MMS postavke te poslati jednu MMS poruku.

Kako dobiti postavke za uslugu interneta i MMS-a?

Ukoliko je uređaj kupljen u ERONET ponudi, ispravne postavke su već unesene u uređaj.

Postavke se mogu zatražiti slanjem poruke sadržaja Postavke na 0633807 ili pozivom na korisničku podršku.

Ukoliko za Vaš uređaj nema odgovarajućih postavki potrebno je postavke podesiti ručno. Upute za ručno podešavanje možete potražiti na našoj stranici u dijelu Pitanja i odgovori, Mobilni Internet i MMS.

 

Što ako se !hej korisnik ne može spojiti na Internet?

Potrebno je aktivirati uslugu ukoliko već nije aktivirana.

Za uključenje interneta potrebno je poslati SMS poruku sadržaja Internet na broj 0633807. Također je potrebno imati i ispravno unešene postavke, koje možete zatražiti slanjem poruke sadržaja Postavke na broj 0633807

Nakon spremanja postavki potrebno je ugasiti te upaliti Vaš mobilni uređaj te uključiti na uređaju prijenos mobilnih podataka.

Problem s primanjem MMS poruka

Da biste primili MMS potrebno je da imate aktiviranu uslugu, odnosno da ste sa svog broja već poslali barem jedan MMS.

Provjerite postavke u Vašem uređaju i isključite uređaj pa ga ponovno uključite.

Problem sa slanjem MMS poruka

Potrebno je aktivirati uslugu ukoliko već nije aktivirana, zatim provjeriti jesu li u uređaju spremljene odgovarajuće postavke, te provjeriti je li dovoljan iznos na računu i isključiti mobilni uređaj i ponovo ga uključiti. Također, potrebno je provjeriti količinu podataka koja se šalje MMS-om - maksimalna količina je 500kB.

Ukoliko i dalje nije moguće poslati MMS potrebno je kontaktirati korisničku podršku.

Tarife i opcije

Kako promijeniti !hej tarifu?

Vašu tarifu možete provjeriti ili promijeniti preko USSD izbornika *111# ili slanjem SMS poruke.

Za provjeru tarife potrebno je poslati SMS sadržaja Info, a za promjenu SMS sadržaja "naziv_tarife" (npr. Savrsena) na broj 0637798.

Naplaćuje li se promjena !hej tarife?

Promjena tarife je besplatna prilikom nadoplate računa bonom, dok se svaka sljedeća promjena tijekom uporabe jednog bona naplaćuje 3 KM s PDV-om.